Maak gebruik van slimme marketingtools

Maak jouw IT-bedrijf zichtbaar voor de juiste doelgroep

Goede promotie zet de schijnwerpers op wat jou onderscheidt van andere IT-bedrijven, terwijl jouw product of dienst onder de aandacht wordt gebracht. Er is namelijk één factor die altijd invloed heeft op waarom een organisatie wel of niet een klant wordt: zichtbaarheid! De manier waarop je jouw bedrijf promoot, kan het succes maken of breken. Daarom is het zo belangrijk dat jij als IT-organisatie goede marketingstrategieën hebt en jezelf promoot via socialmediakanalen, evenals traditionele advertentiemethoden en andere promotiemiddelen.

Onze promotie expertise

1 SOCIAL MEDIA

Waarom social media? Omdat je met een relatief klein budget een groot bereik kunt hebben! Maar dat is niet de enige reden waarom investeren in het opbouwen van een profiel waardevol is. Of je nu een kleine IT-organisatie of een groot internationaal bedrijf bent: social media moet een standaard onderdeel zijn van jouw IT-marketingstrategie.

Social media vergroot jouw zichtbaarheid bij (potentiële) klanten, waardoor je met weinig moeite een breed publiek kunt bereiken. Door regelmatig op socialmediaplatformen relevante content te plaatsen, bouw je de autoriteit van je merk op en zorg je ervoor dat je een positieve eerste indruk maakt via social media. Dit laat zien dat jouw IT-bedrijf betrouwbaar, deskundig en benaderbaar is.

2 PAID SEARCH

Paid search werkt heel goed voor het targeten van een zeer specifieke niche. Je kunt mensen targeten die bepaalde behoeften of interesses hebben, zodat je zeker bent dat jouw IT-organisatie door hen wordt gevonden in zoekmachines. 

Wij weten dat paid search zoveel meer is dan alleen het ontwikkelen van zoekwoorden en het opzetten van campagnes. Daarom creëren we slimme strategieën om de juiste doelgroep te bereiken, op het perfecte moment met een creatieve boodschap – alles gedreven door data! We doen nooit aannames,  in plaats daarvan werken wij door te testen, te testen en nog eens te testen.

3 PAID SOCIAL

Door te adverteren op social media bereik je nieuwe doelgroepen die anders niet van jouw bestaan ​​af zouden weten. Een consument komt gemiddeld acht keer in contact met een organisatie voordat hij/zij een aankoop doet – dus maak gebruik van meer promotie!

Paid social is een geweldige manier om jouw IT-bedrijf onder de aandacht van nieuwe mensen te brengen en een relatie met hen op te bouwen. Het is ook een effectief hulpmiddel om meer bezoekers te trekken en leads of conversies te genereren. IT-organisaties van iedere omvang hebben er baat bij omdat je het budget dagelijks kan bijstellen.

4 E-MAILMARKETING

E-mail is nog altijd een effectief marketingmiddel. Of je nu e-mailcampagnes gebruikt om nieuwe leads te genereren of e-mailautomatisering gebruikt om bestaande leads te engagen, elke strategie moet beginnen met een begrip van je doelgroep en hun doelstellingen en professionele uitdagingen.

Wij ondersteunen je in de e-mailmarketing van jouw IT-organisatie om zo meer betrokkenheid, leads, conversies en sales te genereren. Ons team optimaliseert jouw e-mails, door niet alleen jouw doelgroep te overtuigen in tekst en beeld, maar ook de resultaten van de e-mails te analyseren.

5 MEDIA-INKOOP

Media-inkoop is het kopen van advertentieruimte op traditionele marketingkanalen (televisie, radio, snelwegreclame) en digitale kanalen (websites, social media, streaming). Welk type het beste werkt voor jouw IT-bedrijf, hangt grotendeels af van jouw product/dienst en je doelgroep.

Het doel van media-inkoop is om voor zo min mogelijk budget advertentieruimte in te kopen op kanalen die relevant zijn voor jouw doelgroep. Effectieve media-inkoop bereikt een zeer grote doelgroep, en daar hebben wij ervaring mee!

6 PR

Het enige dat krachtiger is dan een advertentie, is de aanbeveling van een vertrouwde derde partij. Bedenk eens hoe vaak jij bent doorverwezen door contacten die toevallig ook klant zijn? PR omvat alles wat de mening van anderen over jouw IT-organisatie kan beïnvloeden.

Onze PR-diensten bestaan uit het opstellen en verspreiden van persberichten, het creëren van een gastblog maar ook het organiseren van een talkshow met relevante sprekers in jouw vakgebied. Goede PR creëert een buzz, krijgt mensen aan het praten en verspilt geen tijd – het is allemaal in één keer gedaan!