Jouw uitdaging

Te weinig MQL, geen sales enablement materialen, gebrek aan ondersteuning en begrip vanuit marketing, en een te lange sales cyclus

Je bent er als salesmanager vast bekend mee: sales en marketing die vaak apart opereren. En omdat elke afdeling zijn eigen doelstellingen en metrics hanteert, loop je hierdoor als organisatie kansen mis. Dit kan anders! Door effectief samen te werken met ons, kunnen salesteams de ondersteuning krijgen die ze nodig hebben om meer leads te genereren in de IT-branche. Investeren in marketing zorgt ervoor dat je diepgaande inzichten in de buyer journey krijgt, waardoor je gerichte content kan creëren die prospects sneller door de salesfunnel leidt. Sales enablement en optimalisatie van de sales cyclus zorgt ervoor dat jouw salesteam effectief en efficiënt zijn doelen behaalt. Met andere woorden, een IT-marketingbureau is een essentiële partner voor elk salesteam dat wil slagen in de IT-markt van vandaag.

 

DIT IS WAT WIJ VOOR JOU ALS SALESMANAGER REALISEREN

Wat is jouw doel en/of uitdaging?

  • Genereren Van kwalitatieve leads

  • Ontwikkelen van salesmaterialen

  • Opzetten van account based marketing

  • Nurturen van leads

  • Leadkwalificatie

  • Implementeren van nieuwe tools

  • Betere samenwerking met marketing

  • Uitvoeren van inside salestaken

  • Verhogen van roi marketing & sales

Wat we doen voor salesmanagers

je kunt ons zien als een directe collega

1 Branding

Wij definiëren samen met jou het DNA van je bedrijf en hoe je deze uitdraagt, zodat je op onderscheidende wijze sneller de juiste klanten aantrekt.

IT-branding

2 Strategie

We zijn experts in het ontwikkelen en uitvoeren van de sales- en marketingstrategieën en kunnen daardoor een ​​optimale samenwerking voor jouw sales- en marketingafdeling realiseren.

marketing strategie voor IT

3 Creatie

We creëren kwalitatieve content specifiek voor sales, waardoor jij prospects sneller en effectiever door de salesfunnel leidt en jouw organisatie profileert als thought leader.

Branding voor IT-bedrijven

4 Promotie

We zorgen ervoor dat wat jou onderscheidt van andere bedrijven in de spotlights wordt gezet zodat (potentiële) klanten niet om jouw product of dienst heen kunnen.

Promotie voor IT-bedrijven

5 Analyse

We geven inzicht in de resultaten van je marketing- en salesinspanningen, zodat je gefundeerde beslissingen kan nemen over welke middelen je moet inzetten voor een betere dienstverlening en meer leads.

Analyse van IT-marketing campagnes

Deze content is voor jou onmisbaar

en maakt jouw werk een stuk eenvoudiger

Employer branding voor IT-bedrijven

Sales automation voor IT-marketing

Voor iedereen die in sales werkt is het bekend. Veel van de teksten en berichten die verstuurd worden, wanneer je potentiële klanten benaderd, hebben gelijkenissen. Het is dan ook een tijdrovende klus om elke keer een soortgelijke tekst te typen en handmatig bij te houden wanneer berichten opgevolgd moeten worden. Tijd die je liever besteedt aan het daadwerkelijk in gesprek zijn met prospects of klanten waarvan je weet dat er een behoefte is aan jouw product of dienst. Om deze terugkerende activiteiten te automatiseren kun je gebruik maken van sales automation.
IT partnermarketing
IT-sales en IT-marketing

Wie krijgt de credits van IT-marketing?

Dat mag niet langer een vraag zijn binnen moderne sales- en marketingteams. Ik stel het misschien wat ‘harsh’ maar sales staat over het algemeen niet erg open voor het delen van credits voor de deals die ze sluiten. Maar als we de kloof tussen marketing en sales willen overbruggen en de relatie tussen de twee teams willen verbeteren dan zal dit toch echt moet veranderen.

Deze salesmanagers gingen jou al voor

en dit zijn hun ervaringen

 

FRED JANSSEN - HEAD OF SALES ENABLEMENT / FIELD MARKETING - GRAYDON

“Demand creation moet in lijn zijn met wat wij als bedrijf aan branding neer willen zetten. Graydon wordt gezien als autoriteit op het gebied van data en onze campagnes moeten naadloos aansluiten op deze positionering. DNA \ LTB begrijpt dat. Ze functioneren bovendien als verlengstuk van onze marketingafdeling.”

DAVID SIMANEK - ACCOUNT MANAGER - SKILLS MEDUCATION DEUTSCHLAND

“In DNA \ LTB hebben we een partner gevonden die ons uitstekend ondersteunt in alle zaken die met marketing en CRM te maken hebben. Bovendien heeft de eenvoudige implementatie van bestaande gegevens in het nieuwe CRM-systeem ons veel werk bespaard. Aanpassingen zijn tot nu toe altijd snel en nauwkeurig doorgevoerd. De uitwerkingen voor social media en mailing voldoen aan onze wensen en zijn een grote ondersteuning. Advies over alle aspecten van marketing / website / mailing ronden de uitstekende service af.”